seo

ساخت وبلاگ

خرید پرینتر سه بعدی 

  به دنبال خرید پرینتر سه بعدی هستید؟ برای کسب و کارتان به خرید پرینتر سه بعدی نیاز دارید؟ ما در این مقاله راهنمایی های لازم را درباره پرینتر سه بعدی برای شما قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید. اطلاع بیشتر از مقاله به اینجا کلیک کنید

  • خرید پرینتر سه بعدی

خرید پرینتر سه بعدی

 پرینت سه بعدی یک فرآیند تولیدی است که از فایل مدل دیجیتالی یک شیء فیزیکی ایجاد می کند. این فناوری با افزودن لایه به لایه مواد برای ساخت یک شیء کامل کار می کند.

  • خرید پرینتر سه بعدی

مقدمه ای بر پرینت سه بعدی

 

فرآیند چاپ سه بعدی در دهه 1980 ابداع شد و در ابتدا به عنوان نمونه سازی سریع شناخته شد. این فرآیند شرکت ها را قادر می سازد تا نمونه های اولیه را با سرعت و دقت بیشتری نسبت به روش های دیگر توسعه دهند. پس از بیش از 30 سال نوآوری، امروزه کاربردهای آن بسیار متنوع تر شده است.

 

تولیدکنندگان، مهندسان، طراحان، مربیان، پزشکان و علاقمندان به طور یکسان از این فناوری برای طیف وسیعی از کاربردها استفاده می کنند.

  • خرید پرینتر سه بعدی

توسعه پرینتر های سه بعدی

 

توسعه پرینترهای سه بعدی فشرده تر (رومیزی) و هزینه مقرون به صرفه آنها نیز به مرور زمان این فناوری را به طور فزاینده ای در دسترس قرار داده است.

  • خرید پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی چگونه کار می کند؟

 

فرآیند چاپ سه بعدی شامل ساختن لایه روی لایه پلاستیک مذاب برای ایجاد یک شیء است. همانطور که هر لایه تنظیم می شود، لایه بعدی در بالا چاپ می شود و شیء ساخته می شود.

  • خرید پرینتر سه بعدی

رایج ترین فرمت فایل 

 

برای ساخت پرینت سه بعدی، به یک فایل دیجیتالی نیاز است که به پرینتر سه بعدی می گوید کجا مواد را چاپ کند. رایج ترین فرمت فایل برای این فرآیند  فایل های G-code است. این فایل اساسا حاوی «مختصات» برای هدایت حرکات چاپگر، هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی است ( که به عنوان محورهای X، Y و Z نیز شناخته می شود.)

  • خرید پرینتر سه بعدی

آیا چاپگر ها می توانند با ضخامت بیشتری چاپ کنند؟

 

چاپگرهای سه بعدی می توانند این لایه ها را در ضخامت های مختلف چاپ کنند که به عنوان ارتفاع لایه شناخته می شود. کمی شبیه پیکسل های روی صفحه نمایش، لایه های بیشتر در یک چاپ "رزولوشن" بالاتری می دهد. با این کار نتیجه بهتری به دست می‌آید، اما چاپ بیشتر طول می‌کشد.

 

چاپ سه بعدی در مقابل تولید مواد افزودنی

 

اغلب عباراتی را می بینید که اشاره به همان فرآیند تولید می کنند. 

  • خرید پرینتر سه بعدی

تولید افزودنی چیست؟

 

تولید افزودنی برعکس فرآیندهای «کاهشی» است که در آن مواد از یک بلوک بزرگ‌تر حذف می‌شود (یا کم می‌شود) تا شیء نهایی ایجاد شود، برای مثال ماشینکاری CNC.

 

 FDM در مقابل چاپ سه بعدی FFF 

 

چیز دیگری که ممکن است افراد تازه وارد را در پرینت سه بعدی سردرگم کند، دیدن ارجاع به فرآیندهای FDM (مدل سازی رسوب ذوب شده) و FFF (ساخت رشته فیلامنت ذوب شده) است. باز هم، اینها اساساً نام‌های متفاوتی برای یک چیز هستند، زیرا هر دو به نوع خاصی از چاپگر سه بعدی اشاره می‌کنند. برای دسترسی به سایت مقالات به اینجا کلیک کنید

 

 

 

انواع مختلفی از پرینترهای سه بعدی وجود دارد؟

 

 آره! اما نیازی به سردرگم شدن نیست - در ادامه نگاهی گذرا به این موارد خواهیم داشت.

  • خرید پرینتر سه بعدی

فناوری های مختلف پرینت سه بعدی چیست؟

 

پلاستیک ها نوعی مواد همه کاره هستند و در نتیجه راه های زیادی برای تولید انواع محصولات با آن وجود دارد. چاپ سه بعدی نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین بیایید روش های مختلف را بررسی کنیم.

  • پرکاربردترین فناوری ها عبارتند از پرینت سه بعدی FFF، SLA (استریولیتوگرافی) و SLS سینترینگ لیزری انتخابی.
  • خرید پرینتر سه بعدی

پرینت سه بعدی FFF چیست؟

 

یک چاپگر FFF رشته ضخیمی از مواد را که معمولاً به آن رشته می گویند، از طریق یک نازل گرم شده بیرون می کشد. نازل بر روی یک سیستم حرکتی نصب شده است که آن را در اطراف یک ناحیه ساخت و ساز حرکت می دهد، جایی که رشته ذوب شده بر روی صفحه ساخت قرار می گیرد. همانطور که ماده سرد و جامد می شود، صفحه ساخت به اندازه کسری از میلی متر لایه به لایه به سمت پایین حرکت می کند تا اینکه جسم کامل شود.

 

پرینت سه بعدی SLA چیست؟

 

چاپ سه بعدی SLA از یک رزین قابل پخت با اشعه ماوراء بنفش به عنوان ماده خام استفاده می کند. رزین در ظرفی با کف شیشه ای ریخته می شود که یک سکوی ساخت داخل آن غوطه ور است. لیزر نور ماوراء بنفش را به رزین می تاباند تا مقطعی به شکل مورد نیاز را به صورت انتخابی سخت کند. پلت فرم به تدریج از ظرف بیرون می آید تا چاپ را ایجاد کند.

 

پرینت سه بعدی SLS چیست؟

 

چاپ سه بعدی SLS از یک ماده خام پودری استفاده می کند که معمولاً یک پلیمر است. پودر در یک ظرف قرار می گیرد، جایی که یک تیغه لایه نازکی از مواد را روی قسمت ساخت پخش می کند. لیزر ذرات کوچک مواد را با هم ذوب می کند تا یک لایه افقی واحد از قطعه را تشکیل دهد، سپس ظرف کسری از میلی متر حرکت می کند تا یک لایه جدید شروع شود، و تیغه با کشیدن انگشت در منطقه ساخت و ساز یک لایه جدید خام را رسوب می دهد. مواد این فرآیند برای ایجاد شیء تمام شده تکرار می شود.

 

DLP چیست؟

 

DLP (پردازش نور مستقیم) - یک فرآیند مبتنی بر رزین شبیه به SLA به جای اینکه لیزر یک نقطه از رزین را در یک زمان خشک کند، DLP  از نور برای نمایش تصویری از کل لایه به رزین استفاده می کند.

  • خرید پرینتر سه بعدی

بایندر جتینگ چیست؟

 

بایندر جتینگ - یک فرآیند مبتنی بر پودر شبیه به SLS، با این تفاوت که پودر به جای لیزر توسط یک عامل اتصال دهنده ذوب می شود.

  • خرید پرینتر سه بعدی

جت کردن مواد چگونه است؟

 

جت کردن مواد - یک تغییر در چاپ جوهر افشان دو بعدی که می تواند قطعات سه بعدی را با قرار دادن موم یا مواد پلاستیکی ایجاد کند و سپس آن را با نور ماوراء بنفش سخت کند.

  • خرید پرینتر سه بعدی

SLM چیست؟

 

SLM (ذوب لیزری انتخابی) - یکی از چند نوع مشابه فناوری SLS برای چاپ سه بعدی فلزی.

  • خرید پرینتر سه بعدی

چه موادی در پرینت سه بعدی استفاده می شود؟

 

پلیمرهای پلاستیکی رایج ترین ماده ای هستند که در چاپ سه بعدی استفاده می شود. استفاده از این مواد دیگر امکان پذیر است. به عنوان مثال، پرینترهای سه بعدی فلزی اختصاصی وجود دارد، اما در مقایسه با چاپگرهای پلیمری، جایگاه ویژه ای دارند و ماشین‌هایی با اندازه فوق‌العاده مبتنی بر فناوری چاپ سه ‌بعدی شروع به توسعه برای مصالح ساختمانی مانند بتن کرده‌اند.

 

چه چیزی به عنوان کامپوزیت شناخته می شود؟

 

انواع پرینترهای سه بعدی اصلی مانند FFF و SLS می توانند ترکیبی از پلیمرها و سایر مواد (مانند فلز، شیشه یا چوب) را چاپ کنند. اینها به عنوان کامپوزیت شناخته می شوند و برخی از خواص مواد مخلوط را ارائه می دهند.

  • در زمینه چاپ سه بعدی FFF، ممکن است عبارات «مواد چاپ سه بعدی» و «فیلامنت چاپ سه بعدی» را به جای یکدیگر مشاهده کنید. این به این دلیل است که مواد خام روی قرقره هایی از رشته نازک می آید. در بخش‌های بعدی، برخی از رشته‌های پرینت سه بعدی را با جزئیات بیشتر بر اساس دسته‌ بندی بررسی خواهیم کرد. با مواد اولیه پرینت سه بعدی در ادامه این مقاله آشنا خواهید شد.

PLA

 

PLA  برگرفته از منابع ارگانیک و تجدیدپذیر و چاپ آسان با آن، فیلامنتی است که برای مبتدیان مورد استفاده قرار می گیرد. PLA همچنین دارای خواص بصری بسیار خوبی است. اما مقاومت دمای پایین آن و این واقعیت که خواص مکانیکی می تواند در طول زمان کاهش یابد، به این معنی است که PLA اغلب برای محصولات کاربردی و مکانیکی نادیده گرفته می شود.

 

PETG

 

ترکیبی از خواص متعادل باعث شده است که PETG به یکی از پرکاربردترین مواد چاپ سه بعدی تبدیل شود. به راحتی می توان آن را به عنوان یک "مواد مهندسی" طبقه بندی کرد، اما همچنین به دلیل قابلیت چاپ خوب، گزینه خوبی برای مبتدیان است. ترکیبی از مقاومت در برابر ضربه ومواد شیمیایی با خواص حرارتی خوب، در عین حال ارزان ‌تر از بسیاری از مواد مهندسی دیگر، برای بسیاری از کاربران رشته‌ای برای کاربردهای مهندسی است.

 

نایلون

 

نایلون با داشتن مقاومت شیمیایی و تحمل فشار مکانیکی قابل توجه، گزینه ای همه کاره برای قطعات مصرفی نهایی است.

  • خرید پرینتر سه بعدی

ABS

 

ABS  با ارائه خواص مکانیکی و مقاومت حرارتی برتر در مقایسه با  PLA، ماده ای برای کاربردهای سخت تر است. با این حال، چاپ کردن با آن، به خصوص بر روی یک چاپگر سه بعدی با قاب باز ارزان تر، می تواند دشوار باشد. یک محفظه ساختمانی محصور و دمای کنترل شده تجربه بسیار قابل اعتمادتری را ارائه می دهد.

 

مواد پرینت سه بعدی انعطاف پذیر

 

برای برخی از پرینت های سه بعدی به مواد انعطاف پذیری نیاز داریم. برای آشنا شدن با این مواد، ادامه این مطلب را بخوانید.

  • خرید پرینتر سه بعدی

TPU

 

TPU  با خواص لاستیک مانند خود می تواند پیچ خورده، کشیده شود و بدون مشکل در برابر ضربه مقاومت کند.

 

PP

 

نیمه انعطاف پذیر و مقاوم در برابر خستگی، PP (یا همان طور که ممکن است بدانید پلی پروپیلن) برای کاربردهایی که نیاز به انعطاف پذیری دارند، مانند لولا یا ظروف مایع، ایده آل است.

 

مواد کامپوزیت

 

این رشته‌ها یک پلیمر را با الیافی از ماده دیگر ترکیب می‌کنند تا خواص افزایش ‌یافته‌ای به دست آورند. دو دسته اصلی وجود دارد. کامپوزیت های مهندسی از جمله الیاف شیشه، کربن یا فلز خواص مکانیکی افزایش یافته ای مانند استحکام و سفتی را ارائه می دهند. و برای ویژگی‌های بصری منحصربه ‌فرد، گزینه‌های کامپوزیتی مانند رشته‌های سرامیکی یا چوبی برای پرینت سه بعدی یا حتی درخشش در تاریکی وجود دارد. (توجه: الیاف موجود در رشته های کامپوزیت می توانند باعث ساییدگی شوند، بنابراین قبل از استفاده از چاپگر خود بررسی کنید که سازگار است).

  • در حالی که آنها گاهی اوقات با دسته بندی های بالا همپوشانی دارند، رشته های پرینت سه بعدی تخصصی بیشتری مانند مواد ایمن برای ESD یا مواد مقاوم در برابر شعله برای کشف در بازار وجود دارد.

مواد پشتیبانی

 

ابتدا اجازه دهید به سرعت توضیح دهیم که اینها چیستند. هر لایه جدید پرینت سه بعدی نیاز به لایه زیر برای پشتیبانی از آن دارد. مشکلات زمانی به وجود می‌آیند که طراحی چاپی نیاز به یک آویز یا عنصری دارد که در هوا معلق باشد. بنابراین این مواد به معنای واقعی کلمه در طول فرآیند چاپ از آن پشتیبانی می کنند و پس از آن حذف می شوند. ساپورت ها را می توان با همان مواد چاپی، چاپ کرد، اما حذف آنها می تواند بر کیفیت سطح و دقت ابعاد آن تأثیر بگذارد. برای جلوگیری از این امر، مواد پشتیبانی تخصصی توسعه داده شده است.

 

مواد پشتیبانی محلول

 

مواد پشتیبانی محلول قابل حل هستند، بنابراین هیچ خطری برای آسیب رساندن به قطعه شما در حین برداشتن دستی وجود ندارد. مواد پشتیبان PVA در آب حل می شوند، در حالی که HIPS به حلال دی لیمونن نیاز دارد.

 

جدایی

 

جایی بین گزینه هایی که تاکنون ذکر شد، ماده ای مانند Ultimaker Breakaway  یک ماده پشتیبانی متمایز است که به صورت دستی حذف می شود. این باعث می شود روند سریعتر از انتظار برای حل شدن آن باشد، در حالی که دقت ابعادی قطعه را حفظ می کند.

 

از کجا پرینتر سه بعدی با کیفیت بخرم؟

 

اما پرسشی که برای بسیاری از شما پیش می آید این است که، چگونه یک چاپگر سه بعدی مناسب بخریم؟ تناسب کیفیت و قیمت را از کجا بدانیم؟

    ما را در سایت seo دنبال می کنید

    برچسب : خرید پرینتر سه بعدی , نویسنده : amir ami بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 13:06

خرید دستگاه CNC 

 

خرید دستگاه CNC : در صورتی که قصد خرید دستگاه سی ان سی را دارید ، بهتر است ابتدا اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید. به همین منظور ما در اینجا به موضوعاتی که باید در مورد این دستگاه بدانید ، اشاره میکنیم. اطلاع بیشتر از مقاله اینجا کلیک کنید.

 

خرید دستگاه CNC 

 

دستگاه های فرز CNC ماشین آلات فوق العاده مفیدی برای تولید تجاری و صنعتی هستند. صنعت هوافضا، صنعت پزشکی و صنعت الکترونیک همگی می‌توانند از محصولات CNC Milling بهره ببرند - اما این ماشین‌ها چگونه کار می‌کنند و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می‌کند؟

 

CNC مخففComputer Numerical Control  است. این اساساً به این معنی است که دستگاه فرز به جای دست، توسط کنترل عددی کامپیوتری حرکت و نظارت می شود. ابزارهای فرز CNC مشابه حفاری و برش قطعات را با دقت باورنکردنی انجام می دهند و بنابراین جایی برای خطای انسانی باقی نمی گذارند. این فرآیند یک راه حل صنعتی محبوبی است زیرا می تواند اندازه ها و شکل های دقیقی از مواد متنوع ایجاد کند.

 

دستگاه های فرز CNC چگونه کار می کنند؟

 

یک دستگاه فرز CNC از یک برش استوانه ای دوار برای حرکت در امتداد چندین محور و ایجاد شکاف ها، سوراخ ها و جزئیات در مواد برای تبدیل آن به وسیله نقلیه یا قطعه مکانیکی استفاده می کند. بیشتر ماشین‌ها روی سه تا پنج محور کار می‌کنند و دقت و جزئیات بیشتری را ایجاد می‌کنند. 

 

دستگاه های فرز CNC مدرن به عنوان دستگاه های افقی و عمودی مونتاژ می شوند. اجزاء را می توان با موادی مانند پلاستیک، سرامیک و مواد کامپوزیت، علاوه بر فلزات، ساخت. 

 

دستگاه فرز CNC چگونه سود می رساند؟

 

همانطور که قبلا ذکر شد، فرز کنترل عددی کامپیوتری بسیار دقیق است. دستگاه های کوچک مانند Turret را می توان برای انجام فرآیندهای پیچیده مانند برش قطعات پیچیده ماشین آلات پزشکی با دخالت بسیار کمی برنامه ریزی کرد. همه قطعات یکنواخت خواهند بود، به این معنی که یک دسته ثابت از محصولات و اشتباهات کمی برای مشاغل تجاری یا صنعتی باید پرداخت شود. دستگاه های فرز استاندارد دستی هستند و امکان خطا و نقص در آنها وجود دارد.

 

خرید اولیه یک دستگاه فرز CNC ممکن است پرهزینه باشد. با این حال، یک اپراتور می تواند کل نیروی کار ماشین آلات را به صورت الکترونیکی نگهداری کند و در نهایت در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه نیروی کار می شود. فرآیند فرز CNC همچنین سریعتر از چاپ سه بعدی با طیف وسیع تری از مواد موجود برای استفاده است، به این معنی که شرکت های هوافضا، کارخانه های الکترونیک و شرکت های پزشکی به طور یکسان می توانند از مزایای دستگاه CNC در زمینه های مربوطه خود بهره ببرند.

 

نکته مهم برای خرید دستگاه CNC 

 

قبل از خرید دستگاه CNC مناسب برای مشاغل تولیدی خود چه عواملی را باید در نظر بگیرید؟ از ماشین‌های فرز و ماشین‌های تراش ، تا مراکز ماشین‌کاری 5 محوره، و مراکز تراشکاری چند محوره، دستگاه CNC در اندازه‌ها و عملکردهای بسیار متنوعی هستند.

 

ابزارهای CNC موجود در ابعاد و محورهای مختلف، با سطوح مختلف کیفیت و اتوماسیون، دارایی های مهم در کسب و کار تولیدی شما هستند. برای خرید ماشین ابزار مناسب برای نیازهای تولیدی خود، در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای دسترسی سایت اینجا کلیک کنید

 

نیازمندی های پروژه خود را بشناسید

 

قبل از هر چیز، شما باید ارزیابی روشنی از نیازهای تولید فعلی و آینده خود داشته باشید تا از خرید دستگاه CNC کوچک خودداری کنید.

 

سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • قطعات و موادی که می خواهم دستگاه تولید کند ، چیست؟
  • در ساخت آن قطعات به چه سطوحی از دقت نیاز دارم؟
  • به چند محور نیاز دارم؟
  • چگونه بین سرعت، دقت، انعطاف پذیری و قیمت تعادل برقرار کنم؟ در موارد خاص، انتخاب یک مدل کندتر ممکن است به معنای دقت بیشتر با قیمت کمتر باشد.
  • اندازه، پیچیدگی و درجه های مختلف موادی که من با آنها کار خواهم کرد چیست؟

با پرسیدن این سوالات از خود، می توانید مشخص کنید که در مرحله بعد به چه عملکرد و قابلیت هایی نیاز دارید.

 

بهترین نوع دستگاه را در نظر بگیرید

 

با چنین مجموعه گسترده ای از انواع ماشین آلات موجود، باید بهترین مناسب را برای مشاغل تولیدی خود در نظر بگیرید. با تجربه ما در تولید و فروش دستگاه‌های CNC با کارایی بالا، متوجه شده‌ایم که مشتریان باتجربه معمولاً قبل از انتخاب ماشین به عوامل زیر توجه می‌کنند:

  • ابعاد، شکل ها و مواد قطعاتی که قرار است ساخته شوند
  • چرخه های تولید و زمان چرخش، به عنوان مثال پردازش دسته ای کوچک در مقابل بزرگ
  • اندازه فضاهای کاری، به عنوان مثال اندازه میز، اندازه ابزار و زمان تعویض ابزار
  • طول، عرض، ارتفاع، تعداد قطعات تولید شده در یک چرخه و تعداد عملیات در یک تنظیم
  • ظرفیت ابزار و قدرت و عملکرد دوک ماشین (نیروی برش)
  • انواع نگهدارنده ابزار، با استفاده از BBT/CAT/BT/HSK (بسته به هزینه یا در دسترس بودن)
  • درجه اتوماسیون و کنترل دستگاه مورد نیاز
  • سازگاری با نرم افزار CAM موجود یا سایر برنامه های طراحی
  • تعداد محورهای ماشینکاری که به پیچیدگی قطعاتی که قرار است ساخته شوند بستگی دارد
  • انعطاف پذیری ماشین ها، یعنی اگر ماشین دیگری از کار افتاده باشد، می توانید کارهای دیگری را روی آن اجرا کنید؟
  • زمان چرخه دستگاه
  • تراشکاری در مقابل ماشینهای فرز
  • اگر نیاز به ساخت قطعاتی دارید که هم به تراشکاری و هم فرزکاری نیاز دارند، توصیه می کنیم ماشین ابزارهای چند کاره مانند C1 یا نسخه ارتقا یافته C2 را در نظر بگیرید.

در صنایع پیشرفته که در آن قالب‌ها با بالاترین دقت و کیفیت ساخته می‌شوند، ما ماشین‌های SMART یا سری SIRIUS را توصیه می‌کنیم. هر دو خط ماشین ابزار دارای قابلیت های قوی و ماشینکاری دقیق هستند.

 

درک قیمت دستگاه CNC

 

با توجه به هزینه های دستگاه CNC از ده ها هزار تا صدها هزار دلار، خرید دستگاه CNC اغلب به عنوان سرمایه گذاری بالا توسط شرکت های تولیدی در نظر گرفته می شود. در تعیین بودجه خود برای ماشین ابزار خود، باید گزینه های مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. اکثر ماشین‌های CNC با گزینه‌های معمولی استفاده می‌شوند و گزینه‌های اضافی شامل هزینه‌های بیشتری است.

 

همچنین باید قیمت، کیفیت و بازده تولید را در نظر بگیرید. یک دستگاه ارزان‌تر ممکن است از همان ابتدا راحت‌تر باشد، اما ممکن است نتواند سرعت و عملکرد مورد نیاز کسب‌وکار شما را ارائه دهد. برعکس، پرداخت بیش از حد برای ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید، می‌تواند بر روی قیمت شما تأثیر بگذارد.

 

قطعات یدکی و هزینه های تعمیر و نگهداری خود را بدانید

 

اغلب قطعات و هزینه های نگهداری نادیده گرفته می شوند. برای در نظر گرفتن ماشین ابزار مناسب، باید هزینه های چرخه عمر سرمایه گذاری خود را محاسبه کنید. یک ماشین ارزان‌تر ممکن است در تمام طول عمر خود به دلیل کیفیت پایین‌تر قطعات ماشین ، گران‌تر تمام شود. خرابی‌ها همچنین می‌تواند برای اپراتورها و مالکان ماشین‌ها ناامیدکننده باشد و در نتیجه پول بیشتری را از دست بدهد.

 

ماشین و اجزای آن - "ارزانتر بهتر نیست

 

در صورت امکان، خریداران دستگاه CNC سعی می کنند بهترین ماشین را برای نیازهای خود با ارزان ترین قیمت موجود پیدا کنند. ماشین آلات ساخته شده در کشورهای پیشرفته تکنولوژی دارای کیفیت و دوام بالاتری هستند و ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. با این حال، اینها ممکن است طول عمر بیشتری داشته باشند و نیاز به تعمیر و نگهداری پایین دست کمتری داشته باشند. برای خواندن مطالب مشابه وارد لینک شوید.

 

فراتر از کشور ساخت ، باید به محل ساخت و مونتاژ قطعات آن نیز توجه کنید. برخی از سازندگان دستگاه CNC ممکن است در کشورهایی با مهندسی قوی مستقر باشند، اما قطعات سازنده آنها در کشورهای دیگر ساخته و مونتاژ می شوند.

 

سخن آخر

 

خرید دستگاه CNC ممکن است کمی شما را سردرگم کند اما با در نظر گرفتن نکات مهمی که در بالا ذکر شد ، میتوانید به راحتی دستگاه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : خرید دستگاه CNC , نویسنده : amir ami بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 13:02

سی ان سی رومیزی

 ماشین های سی ان سی رومیزی چیست؟ مزایا، محدودیت ها، و مثال های قابل توجه را در این مقاله برای شما قرار داده ایم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید. برای اطلاع بیشتر از مقاله اینجه کلیک کنید.

 سی ان سی رومیزی

 ماشینکاری CNC نشان داده است که یک فناوری انقلابی برای تولید است. از روش ‌های کاملاً دستی، ماشین ‌کاری CNC از رایانه‌ها برای خودکارسازی بیشتر مراحل تولید در چندین صنعت استفاده کرد. این امر منجر به افزایش سرعت تولید، کاهش نیروی انسانی و توسعه استانداردهای کیفیت بالاتر شده است.

 دستگاه CNC قابل استفاده در خانه

 در حالی که ماشین‌های CNC معمولی در کارخانه‌های بزرگ یافت می‌شوند، نسخه‌های کوچک ‌شده ‌ای نیز وجود دارند که برای استفاده خانگی به اندازه کافی کوچک و مناسب هستند. این دستگاه‌های CNC به اصطلاح رومیزی در میان علاقه ‌مندان به DIY محبوب شده‌اند. دستگاه های CNC رومیزی چیست و چه قابلیت هایی دارند؟

 دستگاه های CNC رومیزی چیست؟

 قبل از اینکه ماشین‌های CNC رومیزی را بررسی کنیم، ضروری است که با یک تعریف اولیه از یک ماشین CNC استاندارد شروع کنیم. 

 CNC  چیست؟

  CNC مخفف Computer Numeric Control، یک مکانیسم کنترلی به کمک کامپیوتر است که بر اساس یک کد برنامه نویسی است که حرکت و عملیات یک ماشین تولیدی را هدایت می کند.

 CNC امروزه جه مزایایی داشته است؟

 در طول سال ها، فناوری CNC در تعداد زیادی از تجهیزات تولیدی ادغام شده است. آسیاب ها و ماشین های تراش CNC امروزه به طور باورنکردنی رایج هستند، به خصوص در تاسیسات تولید در مقیاس بزرگ. حکاکی های لیزری، برش های پلاسما، و برش های واترجت بسیار غیر معمول تر هستند. در هر شرایطی، فناوری CNC نقش خودکارسازی فرآیند را ایفا می کند تا حداقل مداخله انسانی مورد نیاز باشد.

  این به صنایع این امکان را داده است که روند تولید را سرعت بخشند و کاهش نیروی انسانی مربوطه به اقتصادی بودن فناوری کمک می کند.

 ماشین های CNC کوچک برای چه کسانی مناسبند؟

 به طور خلاصه، ماشین‌های CNC رومیزی نسخه‌های کوچک ‌تری از ماشین‌های CNC صنعتی هستند که در کارخانه‌های تولیدی استفاده می‌ شوند. همانطور که از نام آن مشخص است، یک دستگاه CNC رومیزی به اندازه کافی کوچک است که می تواند روی یک میز کار استاندارد کار کند. دستگاه‌های CNC رومیزی برای شرکت‌های کوچک یا علاقه ‌مندان به DIY که می‌خواهند از آنها به عنوان سرگرمی استفاده کنند، مفید هستند. 

 نمونه‌های رایج ماشین‌های CNC در مقیاس رومیزی شامل مسیریاب‌های CNC، آسیاب‌ها، ماشین‌های تراش و برش لیزری است.

 آیا دستگاه CNC  کوچکتری وجود دارد؟

 در این مرحله، همچنین شایان ذکر است که دستگاه های CNC حتی کوچکتر از مقیاس رومیزی وجود دارد. به این ماشین‌های CNC رومیزی می‌گویند که از نظر مقیاس کارهایی که می‌توانند انجام دهند، حتی محدودتر هستند.

 مزایا و معایب دستگاه های CNC رومیزی

 دستگاه های CNC رومیزی برای موارد استفاده بسیار خاص مناسب هستند. همانطور که استفاده مداوم از ماشین‌های CNC استاندارد نشان داده است، ماشین‌های CNC رومیزی جایگزینی برای همتایان خود در اندازه کامل نیستند. مانند هر فناوری دیگری، دستگاه CNC رومیزی دارای مزایا و محدودیت های منحصر به فردی است.

 مزایای دستگاه CNC

 ردپای کوچک: یک دستگاه CNC استاندارد بسیار بزرگ است و به راحتی می تواند بیشتر فضای کف مغازه را اشغال کند. این برای تولیدکنندگان بزرگ سودمند است، زیرا آنها معمولاً باید با قطعات کار بزرگ سر و کار داشته باشند.

 مزایای دستگاه های CNC رومیزی

 دستگاه های CNC رومیزی به املاک و مستغلات زیادی نیاز ندارند. آنها راه حل مناسبی برای مشاغل کوچکتر هستند که فضای زیادی ندارند اما به انعطاف پذیری یک دستگاه CNC نیاز دارند. حتی روترهای CNC وجود دارند که فقط کمی بزرگتر از ماشین ظرفشویی هستند. با دستگاه های CNC رومیزی، فضا دیگر محدودیتی برای بهره مندی از مزایای دستگاه CNC نیست. اطلاع از سایت به اینجا کلیک کنید.

 مقرون به صرفه تر و ارزان تر

 از آنجایی که دستگاه‌های CNC رومیزی کوچک‌ تر هستند، لزوماً موتورهای قدرتمندتر، سیستم‌های پیچیده ‌تر و پلتفرم ساخت کوچک‌ تری خواهند داشت. این باعث می شود آنها بسیار مقرون به صرفه تر از ماشین های CNC با اندازه کامل باشند. توجه داشته باشید که آنها فوق العاده ارزان نیستند - ماشین های CNC رومیزی هنوز هم می توانند بین 1000 تا 5000 دلار قیمت داشته باشند.

 آسان برای استفاده

 ماشین‌های CNC استاندارد قبلاً به دلیل استفاده بسیار آسان مورد ستایش قرار گرفته ‌اند و به اپراتورها اجازه می ‌دهند تا با حداقل آموزش از آنها به طور معمول استفاده کنند. نکته ای که در مورد ماشین های CNC وجود دارد این است که پس از بارگذاری کد برنامه نویسی برای پروژه، نیازی به دخالت انسانی زیادی ندارند. تنها کاری که یک اپراتور باید انجام دهد این است که قطعه کار را تعویض کند یا تغییرات لازم در ابزار را انجام دهد.

  • دستگاه‌های CNC رومیزی همین ویژگی را حفظ کرده و دسترسی به آن‌ها را حتی بیشتر می‌کنند. اکثر دستگاه‌های CNC رومیزی دارای نرم‌ افزار متن‌ باز برای بارگذاری کد برنامه CNC هستند و معمولاً با سیستم‌های ویندوز یا اپل سازگار هستند. برای برخی از مدل ها، کنده کاری طرح از یک تکه چوب تقریباً به سادگی چاپ یک سند است.

معایب دستگاه های CNC رومیزی

 اندازه ساخت محدود: مهم ترین محدودیت یک دستگاه CNC کوچک این است که فقط می تواند قطعات کار کوچک مناسبی ایجاد کند. اگر به نرده های راه پله، ستون هایی برای ساخت و ساز یا صفحات فلزی بزرگ نیاز دارید، یک دستگاه CNC رومیزی احتمالا برای این کار بسیار کوچک است. اگر به دنبال روتر یا ماشین تراش CNC رومیزی هستید، مطمئناً حداکثر اندازه ساخت آن چیزی است که باید در نظر بگیرید.

 کندتر و قیمت کمتر

 در بیشتر موارد، ماشین‌های CNC رومیزی با تکنولوژی کمتری نسبت به ماشین‌های CNC با اندازه کامل ساخته می‌شوند. این به کوچک نگه داشتن آنها کمک می کند، زیرا آنها با موتورهای کم قدرت و کنترلرهای کوچکتر ساخته شده اند. در نتیجه، عملکرد دستگاه‌های CNC رومیزی نیز آنها را یک درجه پایین ‌تر می‌آورد. 

 آیا سایز کوچک دستگاه CNC روی عملکرد آن تاثیر می گذارد؟

 موتورهای کم قدرت منجر به حرکت کند تر ابزار می شوند و کنترل دانه ای کمتر نیز به این معنی است که دقت کمتری دارند. با این حال، خروجی دستگاه‌های CNC رومیزی هنوز عالی است.

 سازگاری مواد کوچک تر

 ماشین‌های CNC رومیزی برای انجام کارهای سنگین ماشین‌های CNC بزرگ ساخته نشده‌ اند. موادی که یک دستگاه CNC رومیزی می تواند پردازش کند ممکن است از مدلی به مدل دیگر متفاوت باشد، اما معمولاً ترکیبی از چوب، پلاستیک یا فلزات نرم مانند مس و آلومینیوم هستند. مواد سخت تر، مانند گرانیت و فولاد ضد زنگ، بهتر است به ابزارهای توانمند تر یا ماشین های CNC با اندازه کامل سپرده شوند.

  • در حالی که ماشین‌های CNC رومیزی فناوری CNC را برای علاقه ‌مندان و کسب‌ وکارهای کوچک‌ تر قابل دسترس ‌تر کرده‌اند، بسیار آشکار است که قابلیت‌های آن‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. مصالحه ها برای کاهش مقیاس تجهیزات، هم از نظر هزینه و هم از نظر اندازه ضروری بود. همانطور که در بیشتر موارد، به حداکثر رساندن پتانسیل ماشین‌های CNC رومیزی فقط به استفاده از ابزار مناسب برای کار بستگی دارد.

نمونه هایی از دستگاه های CNC رومیزی

 ماشین های CNC رومیزی می توانند تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند و هر مدل ممکن است برای یک مورد خاص مناسب باشد. در عوض، ما فقط نگاهی به برخی از ماشین های CNC رومیزی قابل توجه خواهیم انداخت. همه ورودی های این لیست به شدت توصیه می شود.

 کیت روتر Genmitsu CNC 3018-PRO

 کیت روتر Genmitsu CNC 3018-PRO: این روتر CNC از Genmitsu یک دستگاه برش، فرز و حکاکی همه منظوره است. با فضای کاری به اندازه 300 میلی متر × 180 میلی‌متر، روتر CNC Genmitsu باید تقریباً برای هر کارگاه استانداردی مناسب باشد.

 "مغز" پشت روتر CNC یک میکرو کامپیوتر آردوینو است که از زبان برنامه نویسی منبع باز GRBL استفاده می کند. برای کسانی که با کد نویسی در این زبان آشنایی ندارند، این تجهیزات شامل آموزش ها و ماژول های آموزشی است. در هر صورت، پشتیبانی از Arduino و GRBL به راحتی به صورت آنلاین پیدا می شود.

 ابزار برش روتر Genmitsu CNC می تواند برای انواع پلاستیک، چوب، اکریلیک و فلزات نرم مانند آلومینیوم کار کند. همچنین یک ماژول لیزری وجود دارد که با این روتر سازگار است، اما باید آن را جداگانه خریداری کنید.

 قیمت حدودی کیت روتر Genmitsu CNC 3018-PRO

 روتر Genmitsu CNC با قیمت حدود 300 دلار یکی از ارزان ترین دستگاه های CNC است که می توانید خریداری کنید. متأسفانه، این به چند مصالحه نیز منجر می‌شود، که اصلی‌ترین آنها فقدان مستندات است که مونتاژ دستگاه را دشوارتر از حد لازم می‌کند.

 دستگاه حکاکی و فرز لیزری Titoe 2-in-1

 دستگاه حکاکی و فرز لیزری تیتو 2 در 1: حکاکی های لیزری برخی از همه کاره ترین ابزارهایی هستند که می توانید با دستگاه CNC استفاده کنید. این دستگاه 2 در 1 CNC از Titoe به شما این شانس را می دهد که یک حکاکی لیزری را امتحان کنید اما همچنان ابزار قدیمی برش و فرز را حفظ می کند. فقط به دلیل ارائه طیف وسیع تری از ابزارهای برش و حکاکی، شایسته یک جایگاه در این لیست است.

 دستگاه حکاکی و فرز لیزری Titoe 2-in-1 چه ویژگی هایی دارد؟

 ویژگی اصلی این دستگاه CNC حکاکی لیزری 3000 مگاواتی با فن خنک کننده داخلی و هیت سینک می باشد. فاصله کانونی و دیافراگم لیزر را می توان برای کاربردهای مختلف تنظیم کرد. اگر رویکرد قدیمی ‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید یک ابزار برش را نیز روی دوک ماشین نصب کنید.

 دستگاه CNC Titoe چگونه کنترل می شود؟

 مانند ورودی قبلی، دستگاه CNC Titoe توسط یک کامپیوتر آردوینو کنترل می شود و از زبان برنامه نویسی GRBL استفاده می کند. این یک قطعه از تجهیزات خوش ساخت با قاب آلومینیومی سفت و سخت و بافل های اکریلیک در طرفین است تا بتوانید با خیال راحت پیشرفت پروژه خود را کنترل کنید.

 قیمت حدودی دستگاه CNC Titoe

 با توجه به اینکه این مجموعه با حکاکی لیزری ارائه می شود، قیمت آن به طور قابل توجهی تنها 300 دلار است. باز هم، مستند سازی می‌تواند از پیشرفت‌های زیادی استفاده کند. مزیت صرفه جویی این دستگاه CNC این است که بسیاری از افراد از قبل از آن استفاده می کنند، بنابراین به احتمال زیاد راهنماها و آموزش های آنلاین شما تمام نمی شود.

 کیت روتر CNC BobsCNC Evolution

 کیت روتر CNC BobsCNC Evolution: اگر به یک روتر CNC رومیزی با پلتفرم ساخت کمی بزرگتر نیاز دارید، روتر Evolution از BobsCNC باید در نظر گرفته شود. بیشتر قسمت های این روتر CNC به جای یک قاب فلزی جامد از چوب ساخته شده است. در حالی که این امر به پایین نگه داشتن هزینه تجهیزات به دلیل این اندازه کمک می کند، انتخاب مواد مطمئناً منجر به سازش در چند زمینه می شود.

 کیت روتر CNC BobsCNC Evolution چگونه مونتاژ می شود؟

 اولین چیزی که باید در مورد این روتر CNC بدانید این است که به مونتاژ زیادی نیاز دارد. قطعات چوب برش لیزری، سیم ها، موتورها و کنترلر همگی باید مونتاژ شوند. بر اساس تجربه اکثر کاربران، فرآیند مونتاژ می تواند تا هشت ساعت طول بکشد. خبر خوب این است که قطعات کاملاً شهودی طراحی شده اند و جای کمی برای خطا باقی می گذارند.

 کیت روتر CNC BobsCNC Evolution چگونه کنترل می شود؟

 هنگامی که کل دستگاه را مونتاژ کردید، روتر BobsCNC نیمه بد به نظر نمی رسد. مساحت ساخت 16 x 18 اینچ نسبت به سایر دستگاه‌های CNC رومیزی ارتقاء بزرگی دارد. روتر ماکیتا RT0701 در جلو و مرکز دستگاه قرار دارد. توسط یک ریزپردازنده آردوینو که بر روی زبان برنامه نویسی GRBL اجرا می شود، کنترل می شود. برای خواندن مطالب مشابه به اینجا کلیک کنید

  • یکی از راه‌های توصیف BobsCNC این است که برای مبتدی بودن فاصله زیادی دارد. جدای از روند طولانی مونتاژ، شما همچنین باید نرم افزار CAM خود را برای تولید کدهای G برای ریزپردازنده داشته باشید. با این حال، اگر از علاقه مندان به DIY هستید، ما فکر می کنیم این یکی از بهترین روترهای CNC است که حساسیت های خود را در زمینه DIY جلب می کند.
seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : سی ان سی رومیزی, نویسنده : amir ami بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 14:28

خرید دستگاه سی ان سی

خرید دستگاه سی ان سی: در این مقاله به کاربرد دستگاه سی ان سی و چگونگی کارکرد این دستگاه و قیمت حدودی آن می پردازیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت ببرید و مطالب مورد نظر خود را در اینجا پیدا کنید. اطلاع بیشتر از مقاله وارد لینک شوید

  • خرید دستگاه سی ان سی

خرید دستگاه سی ان سی

این روزها دستگاه های CNC تقریباً در همه صنایع، از صنایع کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ، یافت می شوند. تقریباً هیچ جنبه ای از تولید وجود ندارد که مرکز دستگاه CNC خودکار آن را لمس نکند. همه افرادی که در تولید شرکت دارند باید بدانند که یک دستگاه CNC چه کاری می تواند برای شرکت خود انجام دهد. با توجه به کاربردهای گسترده دستگاه های CNC در صنایع مختلف، تقاضای برنامه نویسان CNC افزایش زیادی پیدا کرده است. برای برآورده ساختن این خواسته ها تعدادی از مدارس ایجاد شده اند که کارکرد و برنامه نویسی ماشین های CNC را آموزش می دهند.

  • خرید دستگاه سی ان سی

صنایعی که در آنها دستگاه CNC استفاده می شود

 

در اینجا برخی از صنایع متعددی که از مراکز ماشینکاری CNC استفاده می شود، آورده شده است.

  • خرید دستگاه سی ان سی

صنایع حذف فلز

 صنایع فلز برداری ، فلز را از مواد اولیه جدا می کنند تا مطابق با نیاز به آن مطلوب باشد. اینها می توانند صنایع خودروسازی برای ساخت شفت، چرخ دنده و بسیاری از قطعات دیگر باشند. این می تواند صنایع تولیدی برای ساخت مشاغل مختلف گرد، مربع، مستطیل، رزوه ای و غیره باشد. بسیاری از صنایع دیگر نیز وجود دارند که در آنها کارهای حذف فلز انجام می شود. تمام این کارهای حذف فلز توسط ماشین های مختلف مانند تراش، ماشین فرز، دستگاه حفاری، دستگاه حفاری، دستگاه شکل دهی، ریمر و غیره انجام می شود. به طور سنتی این ماشین ها توسط اپراتورها کار می کنند، اما نسخه های CNC همه این ماشین ها در حال حاضر استفاده می شود. 

  • به طور گسترده تقریباً تمام عملیات دستگاه را می توانید با مراکز دستگاه  CNC انجام دهید. همچنین می توانید تمامی عملیات تراشکاری مانند روکش، حفاری، تراشکاری، شیار زنی، پیچاندن و رزوه کشی را در مراکز تراشکاری CNC خود انجام دهید. در آسیاب های CNC خود می توانید قطر داخلی، قطر خارجی و همچنین سطوح صاف را آسیاب کنید. تکنولوژی Contour Grinding شما را قادر می سازد تا سطوح با هر شکلی را آسیاب کنید.
  • خرید دستگاه سی ان سی

مقایسه قیمت تراش CNC

وقتی در مورد تراشکاری CNC، مراکز تراشکاری CNC یا تراش های CNC می شنوید، می توانید بدانید که این تجهیزات ماشین کاری را با قطعه کار در یک چاک روی یک دوک چرخان نگه داشته می شود. معمولاً ماده اولیه یک استاک ، میله گرد است، اما می تواند اشکال دیگری نیز داشته باشد. هر دستگاه CNC که قطعات را می چرخاند دارای حداکثر قطر بیرونی ابعاد چاک خواهد بود.

  • این بزرگترین اندازه نواری است که می تواند توسط دستگاه نگه داشته شود. البته، قطعه شما باید حداکثر قطر بیرونی تمام شده کمتر از آن را داشته باشد. اگر قصد دارید هزاران قطعه خود را در یک زمان بسازید، به فیدرهای نوار و حداکثر اندازه جمع آوری شده که دستگاه می تواند تحمل کند علاقه مند خواهید شد. این بزرگ‌ترین اندازه‌ای است که می‌تواند مواد را با میله‌ای به دستگاه وارد کند تا بتواند به‌طور مداوم قطعات را بسازد، نه اینکه کسی در یک زمان یک قطعه کار را به دستگاه بدهد. ماشین‌های تراش با تعداد محورهای مختلف از دو محور ساده گرفته تا سطوح حرکتی زیادی هم برای قطعه کار و هم برای ابزار در دسترس هستند که تقریباً هر شکل دلخواه در یک تنظیم امکان‌پذیر است. هر چه قطعه ای که یک ماشین تراش می تواند پیچیده تر یا دشوارتر باشد، معمولاً هزینه بیشتری دارد.
  • خرید دستگاه سی ان سی

مقایسه قیمت آسیاب CNC

اگر قرار است قطعه از بلوک موادی ساخته شود که به بهترین وجه در شکل مربع یا مستطیل قرار می گیرد، احتمالاً برای یک دستگاه فرز CNC مناسب خواهد بود. دستگاه های آسیاب CNC که مواد آسیاب می کنند در دو پیکربندی اصلی عمودی و افقی هستند. ماشین های فرز عمودی دارای ابزارهای فرز هستند که به صورت بالا و پایین هستند. 

ابزار فرز پایین می آید و با موادی که روی میز قرار می گیرد برخورد می کند. برای ماشین های فرز ارزان تر، میز ثابت است و برای قطعات پیچیده تر، میز می تواند حرکت کند. مراکز ماشینکاری افقی دارای ابزارهای فرز هستند که جهت افقی هستند و قطعه کار روی سطح عمودی قرار می گیرد. قیمت با پیچیدگی حرکات ممکن بالا می رود.

  • خرید دستگاه سی ان سی

قیمت مراکز ماشینکاری عمودی

مراکز ماشین‌های عمودی (VMCs) بیشتر از مراکز دستگاه افقی (HMCs) متداول ‌تر هستند تا حدی به دلیل هزینه کمتر و سهولت استفاده. با VMC، می توانید کارهایی را که انجام می دهید بیشتر از ماشین فرز افقی ببینید. آنها معمولاً پیچیدگی کمتری برای برنامه‌نویسی دارند و انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند، بنابراین اگر قطعات غیرمتعارف یا نیازهای یکباره دارید بهتر هستند. 

مراکز دستگاه عمودی نیز نسبت به مرکز دستگاه افقی به فضای کف کمتری نیاز دارند. ماشین‌های فرز عمودی طیف وسیعی از اندازه‌بندی برای قطعات ساخته شده دارند اما معمولاً برای قطعات کوچک‌تر استفاده می‌شوند. به دلیل پیچیدگی روزافزون و ویژگی هایی که به هر دو بخش عمودی و افقی اضافه می شوند، هر دو نوع ممکن است به عنوان "مراکز دستگاه" نامیده شوند. اطلاع بیشتر از سایت وارد لینک شوید

اکثر ماشین‌های فرز CNC این توانایی را دارند که دوک را در امتداد محور Z حرکت دهند و اجازه حکاکی و ساخت قطعات بسیار پیچیده‌تر را می‌دهند. هنگامی که یک محور پنجم اضافه می شود، که ماشین را به یک ماشین "5 محور" تبدیل می کند، محور B شیب ابزار را برای ایجاد هندسه های بسیار پیچیده کنترل می کند. اکثر انتخاب‌ها برای ماشین‌های فرز CNC با اندازه قطعاتی که قصد دارید تبدیل به دستگاه کنید شروع می‌شود.

  • خرید دستگاه سی ان سی

قیمت دستگاه سی ان سی کوچک و خانگی

دستگاه سی ان سی خانگی بیشتر برای مصارف سرگرمی، آموزشی و ساخت ماکت استفاده می شود. اندازه میز کار سی ان سی خانگی حدود 15 تا 30 سانتی متر مربع متفاوت است. سی ان سی کوچک و خانگی نمی تواند نیازهای صنعتی و کارگاهی شما را برآورده کند. با این وجود اگر می خواهید با نحوه کار دستگاه آشنا شده یا برای امور آموزشی از آن استفاده کنید، می تواند این محصول را تهیه کرده و جیبتان هم خالی نشود. از آنجایی دستگاه قیمت سی ان سی به شدت به دلار وابسته است و قیمت دلار نیز هر روز در حال تغییر است، قیمت ها به دلار عنوان می شوند. قیمت دستگاه سی ان سی خانگی یا مینی از 500 تا 5000 دلار متغیر است. این دستگاه علاوه بر چوب می تواند آلومینیوم را نیز برش دهد.

  • خرید دستگاه سی ان سی

قیمت دستگاه سی ان سی با اندازه متوسط و بازه حرکتی اندک

این دستگاه برای برخی کارهای صنعتی و کارگاهی می تواند استفاده شود اما محدودیت هایی دارد که ممکن است شما را در خرید آن مردد کند. اندازه میز کار این نوع دستگاه سی ان سی از 120 تا 250 سانتی متر مربع متفاوت است. این نوع دستگاه سی ان سی دارای 3 محور حرکتی است و محور Z آن دامنه حرکت محدودی دارد. یکی از دیگر محدودیت های این دستگاه این است که نباید به صورت مداوم و برای کارهای سنگین از آن استفاده کرد؛ بنابراین سی ان سی با اندازه متوسط پروژه های کوچک و سبک مناسب خواهد بود. قیمت این نوع دستگاه بسته به قدرت آن از 4 تا 25 هزار دلار متفاوت خواهد بود.

 قیمت دستگاه سی ان سی با اندازه بزرگ و تجاری

 اندازه میز کار این نوع دستگاه از 2 تا 6 متر مربع متفاوت است. تقریباً بیشتر صنایع می توانند نیازهای خود را با این نوع دستگاه برطرف کنند. برخلاف دو نوع دیگر که قسمت هایی از آن از آلومینیوم ساخته شده است، بخش عمده ساختار این دستگاه از فولاد ساخته شده است. این نوع دستگاه، پرکاربردترین دستگاه سی ان سی چوب به شمار می رود و در صنعت چوب به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این دستگاه از 60 تا 100 هزار دلار متغیر خواهد بود. البته بدون شک با توجه به کاربردهای فراوان این ماشین، قیمت آن می تواند در چند سال و در مقیاس های بزرگ‌تر کمتر از یک سال به سادگی بازگردانده شود. برای خواندن مقالات مشابه وارد لینک شوید

قیمت دستگاه سی ان سی غول پیکر

 همان طور که دستگاه سی ان سی خانگی برای هر صنعتی استفاده نمی شود و کاربرد محدودی دارد، این دستگاه نیز برای هرکسی ساخته نشده و کاربرد آن بسیار محدود است. گاهی اوقات لوازم جانبی این محصول از خود دستگاه بیشتر شده و حتی قیمت آن‌ها نیز از خود دستگاه بیشتر می شود. صنایع سنگین و برخی پروژه های تجاری منحصر به فرد برای تأمین نیازهای خود به این دستگاه متوسل می شوند. قیمت این نوع دستگاه سی ان سی از 150 هزار دلار شروع شده و می تواند به همراه لوازم جانبی به بیش از یک میلیون دلار نیز افزایش یابد.

  • خرید دستگاه سی ان سی

حرف آخر

 به طور خلاصه، هنگامی که شما در بازار برای یک CNC دست دوم هستید، انجام تحقیقات خود واقعاً سودمند است. یک دستگاه CNC مستعمل خوب می تواند در صورت انتخاب و نگهداری مناسب، سال ها برای شما درآمد کسب کند.

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : خرید دستگاه سی ان سی , https,manacnc,com, نویسنده : amir ami بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 14:24

خبرنامه